vägen till en killes hjärta går genom magen.

Ja ni, hur har min dag sett ut?

Först luciatåg och sjunga fint, sen fika i klassrummet, efter det
gick jag och Jessica till bilden och skrev klart våra faktatexter och
sen var det lunch. Efter lunchen hade vi inget att göra så vi gömde Kevins
stjärna hahah! Hur kul? Skit kul.. Han letade bara på det stället vi hade
gömt den och hittade den endå inte. LOVE!

Nej men eftersom vi inte hade något att göra satt vi i fängelset och
spela billjard och skicka ungar på lektion när dom skolka! Bra insatts..
Vi satt väl där i 2 och en halv timme för att sedan sista timmen ha idrott,
eftersom vi hade en pluggaikappdag så var det valfritt och jag ochJessica
gymade! BIFFAR JAO..

Har inte gjort ett skit efter att jag kom hem, fixat och kollat på tv typ, det är så
tråkigt att inte kunna göra saker pga vädret! Eller kan kan man ju, men man
tappar faktiskt lusten. Hur kul är det att vara ute när man nästan blåser bort liksom..?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0