What a daaay, gott med bullar

skolan idag var som hela den här veckan har varit riktigt soft,
hade lite lektioner först men vi har knappt gjort något. Lekt osv..
Hade dock nationella i svenska (det var bara träääning men de räknas med i betyget)
och jag tyckte faktiskt inte det var så svårt! Jag fassna på en fråga men det
var också den enda.. Alla är vi olika!

Bakade bullar på HKn med Alwa och Jessica, hehe så bullfest hos mig...
Efter skolan har jag bara tagit det lugnt som vanligt och nu ska jag snart
ut! :) Ska bli skönt att göra något haha!

Imorgon åker jag och Jessica till Nyköping för att vara med en dag i ett
gymnasium. Vi ska åka halv 7 från Järna så det kommer bli en låååång dag.
Hoppas det är värt det! ;)

BIFF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0