And i don't know why, i liked you so much

Det här blir nog sista inlägget för ikväll! Sitter och snackar med P och lyssnar på musik, har stått upp i 2 timmar och 15 min, riktigt skönt att sätta sig haha! Fråga inte varför jag gjorde det, dels skulle jag torka framför min fläkt och sen så bara fortsatte jag stå haha fan vad random :( Har jätte ont i ryggen men det går kanske över i framtiden, eller så gör det inte det och då blir det ett problem, fast då får jag ju parkera på handikappsparkeringen med min trehjuling så det kanske inte gör något :) Imorgon ska jag faktiskt ta mig ut och springa, även fast det ska bli jätte varmt, TORTYR, men det behövs! Godnatt älsklingar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0