Dance as if you just don't care.

Chacha assw tiep idaag haaaaaar jaah hänght mäehd dom c000la booisen <33333


eller?
NEJ - hehehe
Fast jo, tja. Vaknade tidigt imorse och fixade mig, sen drog jag till tåget och mötte Linus, Isak och Niklas.
Vi drog upp till grönan i detta härliga väder, smart vA? jaa för det va så lite folk överallt...
Jag hade iallafall kul även fast jag inte kände dom till en början, eller vet inte riktigt om man kan säga att
jag känner dom men ja ;) Jag hade iallafall kul! Har väldigt ont i fötterna nu bara men det går nog över imorgon :)
Ska alldeles strax lägga mig i sängen och kolla på film, MYS!
sen sova skönt hela natten för det var länge sen.. MEn SOVA KAN MAN GÖRA SEN!
VEM HAR HAFT TRÅKIGT MED SIN CAM?! - JAG HAR HAFT TRÅKIGT MED MIN CAM!
pussar & kramar från mig alla till er några

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0