det är när du tystnar ett tag, det är när du tittar på mig, det är då jag måste tänka mig för så ibland önskar jag att du inte såg ut som du gör

Sittter här och gör vad? nej egentligen inget vettigt, har fräschaaat till mig lite, duschat rakat och sånt där ;)
här vart hos min käraste granne moa och pressat vid poolen hehe. om någon gullig skulle få för sig att
den vill hitta på något ikväll så äre helt okej att höra av sig! helt okej alltså.. Har bajstråkigt och skulle
vara helt okej att göra något.. Annars får jag väl sitta här helt ensam och känna mig blek :O aja det blir som det blir. vet faktiskt inte vad jag ska skriva om för det händer inget intressant i mitt liv just nu ;)
åh vart ska jag? jo sug på den ni ;)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter inte så trist att vara hos grannen och pressa vid poolen! Låter rätt najs, tycker jag!

2011-07-06 @ 19:03:09
Postat av: jessica

jag vet, jag vet! :D

2011-07-07 @ 08:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0