glöm aldrig att du är udda och unik, precis som alla andra.

Jag är så vidrigt kissnödig just nu men jag orkar inte gå och kissa :( jobbigt läge jag vet :o
hur som hellst, igår kväll var jag ute med jessica, vi gjorde typ inget speciellt, åkte runt och busa
lite, körde på guppen uppe på norrtuna, och träffa M. Haha jag var riktigt trött så ah, tut tut.
Jag tror jag somna på typ 4 sek när jag la mig i sängen haha! äsch :D
får väl se vad som ska göras idag, ska eventuellt träffa viktor lite senare! :)
Och juste, ska visa vad jag hittade igår i Södertälje med jessica!

Kommentarer
Postat av: rebecka

så sjukt fin du är!

2011-07-28 @ 18:00:36
URL: http://bbekkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0