i am never alone, i always got my alter ego

YO
Har nyss käkat, och kommit hem för den delen. Imorse när jag vakna käka jag frukost och la mig och sola på golvet i mitt rum haha, öppna båda fönsterna och sen vare klart! mycket praktiskt. Sen blev jag förfrågad om jag ville hänga med till eklundsnäsbadet så jag gjorde det. Tog en buss in till södertälje och sen moppe ut till badet. Efter det drog vi ner på "stan" för dom skulle äta, sen drog vi och vänta på min buss, och nu sitter jag här ?! WIE vad roligt. eller ah inte riktigt men man kan ju alltid låssas hehhehhehehe.
sKa kolla på harry potter nu, kanske dyker upp ett inlägg senare!
OCH IMORGON KOMMER MIN ÄLSKADE PISSICI HEM!
fyfan vad efterlängtad!!
xoxoxoxo me hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0