If u really want me, don't make me wait to long. Respect and love is the key that's all you need to now, right now.

Tja bloppen!
Idag är en riktigt seg dag, rätt taskigt väder men det har det vart hela tiden vi vart här, typ!
igår var det asbra väder, sol & varmt.  Jag, jessica, alva och albin hyrde en trampbåt och flöt runt ute på havet i en timma. Fan va svårt det va att trampa haha, trodde mina ben skulle ramla av efter men det gjorde dom inte..
Igår kväll red jag och jessica tjuren också! jag klara 40 sekunder och hon 28 ahahaha :D va assvårt för man gled som fan och så :o aja !! ;) Ska fortsätta med det jag gjort idag, dvs legat i sängen och inte gjort ett jävla skit :D HUR SKÖNT SOM HELLST NÄR MAN ÄR LITE SEG.. Typ lika seg som en seg segis. och DET är segt! Aja puss hej alla småkära töntar :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0