Jessica Haaparanta ♥

Den 12/10 har vi våran 3års dag, som du redan vet är det inte många
vänner jag har hållt fast vid så länge, jag vet inte varför det blir så, men
nu är det så och jag kan inte göra något åt det. Du är en sån person som
jag aldrig någonsin vill förlora, aldrig. Jag vet inte varför det blev just vi,
när vi först börja snacka var det pga av en kille, jag kommer ihåg vem, men
inte varför. Du var jätte dryg, verkligen bitchig och även fast du var det så
ville jag inte ge mig, så jag fortsatte prata med dig även fast du inte verkade
så glad över det. Vi träffades tillslut och det var någonting som klickade dendär
första gången, jag kommer ihåg att du var rätt tyst men efter ett tag släppte det!
Vi träffades fler gånger och fick helt okej bra kontakt. Sen helt plötsligt fick jag
höra att du skulle flytta till Järna, och av en ren slump vart det i huset snett brevid mig,
vi skulle gå i samma skola och du hamnade i min klass, för att du redan kände mig.
Vi fick bättre och bättre kontakt varje gång vi var och visst har vi haft våra stunder då
vi knappt umgåtts med varandra för att vi hittat andra som vi "passat bättre med". Men
vi har alltid hittat tillbaks till varandra, det känns helt naturligt att vara med dig, som att
det alltid har vart så och alltid kommer vara så. Jag kommer jobba för det, för att jag alltid
ska få ha dig kvar! Du är verkligen bäst. Alltid när jag behövt hjälp, någon att snacka med,
någon att gråta hos, det är alltid du som har erbjudit dig att hjälpa mig och det uppskattar
jag verkligen, jag har inte alltid mått bra och när jag mådde som värst fanns du för mig,
nu är det min tur att finnas för dig. Jag kommer ALLTID backa din rygg, vad det än
gäller, för ingen ska få göra illa dig min bror. Jag älskar dig nu och för all framtid,
man kan bråka, man kan skrika på varandra, man kan vara sura och snacka skit, men jag
vet att vi alltid kommer hitta tillbaka till varandra. För när det verkligen gäller
vill jag att du ska veta att du kan komma till mig, även om vi bråkar. Du är alltid
välkommen hit.
Det blir väldigt jobbigt att skriva såhär och förmodligen väldigt jobbigt att läsa också
eftersom det inte går att dela in i stycken, men det är så svårt att få ut allt man vill
säga kortfattat till dig för det finns så himla mycket att säga...
Du vet att jag älskar dig, och jag vet att du älskar mig.
För mig är du bäst, och du är min absolut bästavän, vi är inte ett dugg lika och
kanske är det just därför vi passar så bra ihop. Det går att umgås utan att
behöva hålla igång hela tiden, det gör inget om man bara ligger och snackar under ett täcke,
eller om man går ut och spårar totalt för att man har tråkigt, jag älskar dig Jessica,
just för att du är du och för att du är så jävla bra.
Citerar från min lillasyster på 10bast "Jag tycker om Jessica för hon är så himla vacker"
Det är verkligen sant, du är så himla vacker älskling! Jag tycker verkligen att
du ska ta åt dig av det, för det är så! Du är vacker och that's it.
Ohana betyder familj, och familj betyder att ingen lämnas utanför.
Du är en del av min familj, igår, idag, imorgon och för all framtid.
Det är dumt att säga att något kommer hålla förevigt, men vi
kommer göra det, vi kommer vara tillsammans förevigt.
Allt vi gjort tillsammans liksom, alla våra minnen som alltid kommer
finnas kvar (så länge ingen av oss får något fel och glömmer bort allt), och
fall det skulle hända, då lovar jag att skriva ett inlägg om allt, verkligen ALLT vi har gjort,
men innan det händer så vet vi allt redan, och varför dela med sig av godbitarna till
alla andra när det är dig detta inlägg handlar om?
Jag valde att skriva det här inlägget för att du ska veta hur mycket du betyder för mig,
hur älskar du är, och hur värdefullt ditt liv är. Ingen Jessica, ingen Amanda.
JAG ÄLSKAR DIG J.H




























i love u

Kommentarer
Postat av: Johanna

Oh darlingAmanda. När jag läste detta så fick jag tårar i ögonen. Vilken underbar vänkärleksförklaring <3 <3 <3 Och jag VET att det är besvarat. Och du är för den delen ALLTD välkommen hit <3 Kram

2011-07-26 @ 18:58:54
Postat av: jessica haaparanta

Älskling, fyfan va du är underbar!

jag gråter, och det vet du att jag gör. du är det bästa som hänt mej, och jag är verkligen glad att jag har dig!



jag älskar dig<3

2011-07-26 @ 21:51:55
Postat av: viktor :D

bacon bacon bacon!

2011-07-28 @ 22:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0