J.H gästbloggar! Detta är till dig Amanda!





När din väg är lång och du är trött Men du måste ändå gå, mmm.... Och när skuggorna börjar växa och få liv Och när natten skrämmer så Är jag bredvid dig och jag följer varje steg du tar Och hos dig stannar jag kvar Så se på mig, åhå..., en hamn i stormen Som en våg som fötts att bära dig Ja, se på mig, åhå..., i ljus och mörker Är jag där och aldrig lämnar jag dig När du står en dag vid ett vägskäl i ditt liv Som ett vilset litet barn Är jag bredvid dig och jag följer varje steg du tar Och hos dig stannar jag kvar Så se på mig, åhå..., en hamn i stormen Som en våg som fötts att bära dig Ja, se på mig, åhå..., i ljus och mörker Är jag där och aldrig lämnar jag dig Jag går med dig vart du går Och aldrig lämnar jag dig Så se på mig, åhå..., en hamn i stormen Som en våg som fötts att älska dig Ja, se på mig, när ljuset blir till mörker i ditt liv Är jag där och aldrig lämnar jag dig Jag älskar dig så






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0