Ska vi rida tjuren ikväll? aa det ska vi

Sitter i sängen med jessica, är skit trötta och jag är svettig hahah fräscht.
Nej men palla bry sig egentligen ska endå duscha efter vi käkat lunch och sådär,
vi har det bra här nere, eller ja jag har det iallafall bra :D Jessica blir tvingad hehe
det har inte vart speciellt bra väder här men vi har vart ute och klampat runt i gummistövlar och
regnkläder iallafall. TOPPEN för det kändes ju lite konstigt när man mötte tjejer med kortkort och pumps,
så kommer vi med mjukisbyxor, gummistövlar & regnjacka. Hehe aja ska endå inte träffa folket här
mer, HOPPAS JAG! fast ja, vissa skulle man ju inte ha något emot ;)Hehe, nu ska vi va lite coolare
än vanligt och sen ska vi dra ner på "stan" för det är sånt jävla drag där alltså!!! peppes och hela skiten,
inte nog med det så finns det värsta tjuren, OCH DEN SKA VI RIDA!!! ohyeah ta det som ni vill.


ville bara säga att jag lever!
ha de dåligt om ni vill, HEJDO tUTTISAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0