They say that good things take time, but really great things happend in a blick of an eye.

Hej solstrålar!
Idag kommer min älskade J.H hem och fan vad jag har saknat henne! Hon kommer iofs inte förens om några timmar
men dom går säkert snabbt! Ska träffa J en stund också..
Imorse vaknade jag astidigt som alltid, så jag åkte med mamma in till moraberg för hon skulle kirra bikini!
Passade även på att fixa en fläckt till mig och shit vad det behövdes! Blir så himla varmt här inne på nätterna och kan inte ha fönstret öppet för då kommer det in djur :(
För någon dag sen hade jag fönstret öppet sen helt plötsligt kände jag hur något kröp under mitt täcke, så kollade jag och då va de en sån där äcklig jätte mygga med långa ben. Fick helt ärligt panik!! :O
och såhär ser jag ut idag! mycket enkellt och skönt faktiskt.
Den är lite stor över brösten bara men äschdå ;)
nu ska jag småplo0cka i mitt rum
bloggar kanske senare!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Supersöt klänning.

2011-07-09 @ 16:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0