Svaren från frågestunden!

Anonym om Om man aldrig frågar, får man inga svar.:
varför har du nästan inga vänner?
Anonym om Om man aldrig frågar, får man inga svar.:
Är du på g med jonas? har hört många rykten som går
Vad är det som hindrar er att inte vara det isåfall?
ALICE om Om man aldrig frågar, får man inga svar.:
alltså kanske lite konstig fråga.. men HUR kom du på att du var bi? om du nu var det eller missuppfattade jag? :o blev du kär i någon då?
Viktor :) om Om man aldrig frågar, får man inga svar.:
Villd u hänga me o bada i morrn? :D <3
Anonym om Om man aldrig frågar, får man inga svar.:
Gillar du jonas?
Sarah om Om man aldrig frågar, får man inga svar.:
Brukar du pulla?
Anonym om Om man aldrig frågar, får man inga svar.:
Hur många har du legat med & i såfall vilka?
Vilka är dina närmsta vänner som verkligen ställer upp för dig?
Hur många av din förhållanden har varit seriösa?
Anonym om Om man aldrig frågar, får man inga svar.:
Tycker du att Det är okej att skicka nakenbilder till killar?
Anonym om Om man aldrig frågar, får man inga svar.:
Tycker du Det är okej att skicka nakenbilder till killar?
Anonym  ([email protected]) om Om man aldrig frågar, får man inga svar.:
Om en kille skulle fråga om ni ska ligga och du känner han lite och han ser bra ut Vad blir svaret?
rebecka om Om man aldrig frågar, får man inga svar.:
hur mycket gillar du mig från 0-100? (a'
vad är ditt favoritgodis?
vad är din favomat?
vilken är din favorit läsk?
vad är ditt längsta förhållande?
Vem kan du berätta allt till?
vem är din absoluta bästavän
vem brukar du umgås med mest?
går du i någon sport?
vilka bloggar läser du?
varför började du att blogga?
hur började du lära känna moa andersson? :)
vad tycker du om mig?
cola/fanta?
godis/chips?
vad skulle du göra om du fick 1 miljon?
är du kär i någon?
haru du solat i solarium?
vilka länder har du vart i om du har vart utomlands?
har du något favorit land?
har du färgat håret någon gång?
gillar du din blogg?
gilllar du magrutor som jag gör? :$
gillar du att åka till gröna lund?
jullov/sommarlov?
någon favorit låt?
gillar du att dansa?
vad är det bästa du vet?
har du något favorit djur?
favoritfärg?
hur länge hade du tänkt att blogga?
kollar du min blogg?
ist, vad tycker du om den? :)
kommer inte på något mer, men skriver mer sen om jag kommer på något. kram! :)
Anonym om Om man aldrig frågar, får man inga svar.:
Vad vill du jobba med när du blir stor?
Favoritämne i skolan?
Vad gör du på din fritid?
Tre ord som beskriver dig?
Favoritplagg i garderoben?
Anonym om Om man aldrig frågar, får man inga svar.:
svara då?
Klimpjävel om Om man aldrig frågar, får man inga svar.:
Vill du sola solarium med mig!?<3333
Nicole om Om man aldrig frågar, får man inga svar.:
Hur kan du vara så stark inombords, ser upp till dig tjejen!
Anonym  ([email protected]) om Om man aldrig frågar, får man inga svar.:
rakar du fittan?
Timmy om Om man aldrig frågar, får man inga svar.:
Har du alltid varit sådär söt? ;)
Anonym om Om man aldrig frågar, får man inga svar.:
Är du oskuld? isåfall hur många har du legat med?
vem var den sista?
hur gammal är du ?
Anonym om Om man aldrig frågar, får man inga svar.:
varför har du nästan inga vänner? -jag har vänner men inte flera tusen stycken. Klarar mig bra såhär.
Anonym om Om man aldrig frågar, får man inga svar.:
Är du på g med jonas? har hört många rykten som går - man ska inte lyssna på rykten & nej vi är inte på G.
Vad är det som hindrar er att inte vara det isåfall? - för att han gillar någon annan, och hon gillar han.
ALICE om Om man aldrig frågar, får man inga svar.:
alltså kanske lite konstig fråga.. men HUR kom du på att du var bi? om du nu var det eller missuppfattade jag? :o blev du kär i någon då? -Ja jag är bi, jag vet faktiskt inte riktigt hur jag kom på det, jag antar att jag märkte att jag "tänder" på tjejer också? Ja jag har faktiskt blivit lite småkär i en tjej men vi pratar inte med varandra längre!
Viktor :) om Om man aldrig frågar, får man inga svar.:
Villd u hänga me o bada i morrn? :D <3 -det har inte varit speciellt bra väder men nästa gång det blir fint så gärna! :D ♥
Anonym om Om man aldrig frågar, får man inga svar.:
Gillar du jonas? - vem gillar inte Jonas?
Sarah om Om man aldrig frågar, får man inga svar.:
Brukar du pulla? - Vad är det?
Anonym om Om man aldrig frågar, får man inga svar.:
Hur många har du legat med & i såfall vilka? -Det är inget som alla behöver veta eftersom sånt är privat, självdå?
Vilka är dina närmsta vänner som verkligen ställer upp för dig? -'Många av dom jag är vän med skulle ställa upp för mig om jag bad om det, men Jessica, Moa, Ebba,Ludwig och Emanuel skulle jag nog säga.
Hur många av din förhållanden har varit seriösa? -alla förhållanden är ju seriösa på ett sätt, men skulle väl säga 4
Anonym om Om man aldrig frågar, får man inga svar.:
Tycker du att Det är okej att skicka nakenbilder till killar? -det är ens eget val vad man vill göra med sin kropp och det är väl lika okej att skicka nakenbilder till killar som till tjejer?
Anonym om Om man aldrig frågar, får man inga svar.:
Tycker du Det är okej att skicka nakenbilder till killar? -Tycker du det är okej att upprepa samma fråga?
Anonym  ([email protected]) om Om man aldrig frågar, får man inga svar.:
Om en kille skulle fråga om ni ska ligga och du känner han lite och han ser bra ut Vad blir svaret? -nej blir svaret
rebecka om Om man aldrig frågar, får man inga svar.:
hur mycket gillar du mig från 0-100? (a' -oj den va svår, känner dig ju inte! :/
vad är ditt favoritgodis?- jag tycker om det mesta godiset haha! men sura saker :D
vad är din favomat? - aadu, för mig varierar det, beror på vilket humör jag är på!
vilken är din favorit läsk? -inte fanta exotic iaf! jag har ingen aning!
vad är ditt längsta förhållande? - Det var nog med Max, lite mer än 8 månader
Vem kan du berätta allt till?- Oj, jessica berättar jag allt för men jag skulle nog kunna göra det för dom flesta!
vem är din absoluta bästavän - Jessica !
vem brukar du umgås med mest?- haha jessica igen..
går du i någon sport? - jag rider :)
vilka bloggar läser du? Alice Junmans, Felippa Flemströms och lite småbloggar, sen Micah & paows, men självklart kikar man runt på dom stora!
varför började du att blogga? för att jag inte skulle skriva massa statusar på facebook om vad jag gjorde hela tiden! haha
hur började du lära känna moa andersson? :) - jag lärde känna henne förra sommaren och då var vi tighta, sen hände lite grejer och vi gled isär, men nu är vi jätte bra vänner igen!
vad tycker du om mig? - Du är jätte söt och säkert en snäll tjej men jag känner dig inte! tyvärr
cola/fanta?-fanta
godis/chips?-chips
vad skulle du göra om du fick 1 miljon?- Jag skulle lägga in hälften på mitt sparkonto och sen skulle jag nog unna mig själv massa roliga saker, förmodligen MYCKET shopping! Sen skulle jag köpa en aerox och skämma bort mina nära och kära! + spara till körkort och bil såklart ;)
är du kär i någon? - oh den var lite privat, men lite småkär är jag nog
haru du solat i solarium? - ja! I LOVE
vilka länder har du vart i om du har vart utomlands? - Jadu haha, typ Grekland, Frankrike, Finland och sen tror jag inte jag har varit på fler ställen! :O
har du något favorit land? - Nej det har jag inte men jag skulle vilja bo i USA eller England ett tag!
har du färgat håret någon gång?- ja flera gånger :)
gillar du din blogg? - börjar tröttna men jag gillar ju mig själv så..
gilllar du magrutor som jag gör? :$- JAG ÄLSKAR MAGRUTOR!
gillar du att åka till gröna lund?- haha vilken fråga, visst gör jag det bortsett från att det är så mycket folk!
jullov/sommarlov? -sommarlov!
någon favorit låt?- har flera stycken!
gillar du att dansa?- haha ja, speciellt när jag är ensam hemma och har tråkigt ;)
vad är det bästa du vet?- bra fråga!det är nog när folk ger snälla komplimanger till mig
har du något favorit djur?-nej men jag ksulle vilja ha hund :)
favoritfärg?- roooosa
hur länge hade du tänkt att blogga?- tills jag slutar!
kollar du min blogg? - jag har gjort det några gånger!
ist, vad tycker du om den? :) - den är fin, men du borde uppdatera oftare!
kommer inte på något mer, men skriver mer sen om jag kommer på något. kram! :)- KRAM!
Anonym om Om man aldrig frågar, får man inga svar.:
Vad vill du jobba med när du blir stor?-Jag skulle vilja jobba inom juridik men jag orkar inte plugga för det, så jag vet inte riktigt vad jag vill längre!
Favoritämne i skolan?- HK hehe!
Vad gör du på din fritid?- är med jessica för det mesta, och rider ;)
Tre ord som beskriver dig? - envis, livlig och glad!
Favoritplagg i garderoben? - jag är kär i mina trosor haha!
Anonym om Om man aldrig frågar, får man inga svar.:
svara då?- okej jag svarar!
Klimpjävel om Om man aldrig frågar, får man inga svar.:
Vill du sola solarium med mig!?<3333- självklart vill jag det, säg till när! :D <333
Nicole om Om man aldrig frågar, får man inga svar.:
Hur kan du vara så stark inombords, ser upp till dig tjejen!- Jadu Nicole, jag vet faktiskt inte själv men jag antar att det har och göra med att gör är så målinriktad att jag inte kan ge upp förens jag får som jag vill. Sen tror jag att texterna i musiken jag lyssnar på hjälper mig! Jag ser ingen anledning till att inte stå upp för sig själv och trivas, för man är som man är och det ska man vara stolt över, ingen annan är som en själv!
Anonym  ([email protected]) om Om man aldrig frågar, får man inga svar.:
rakar du fittan?- rakar du rumpan?
Timmy om Om man aldrig frågar, får man inga svar.:
Har du alltid varit sådär söt? ;) - Ohja, enda sen jag föddes! ;)
Anonym om Om man aldrig frågar, får man inga svar.:
Är du oskuld? isåfall hur många har du legat med? - Det angår väl inte dig? eller har jag fel?
vem var den sista? - inte du iallafall
hur gammal är du ? - jag är 15 år



Som sagt, som man frågar får ni svar, och tråkigt att folk inte kunde stå för sina frågor, inte alla men många! Hoppas ni vart nöjda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0