you can close your eyes for things you don't want to see, but you can't close your heart for things you don't want to feel.

Nu kära vänner som jag inte har är jag hemma efter ett äventyr i Norrland.
Mesta tiden har spenderats i Skellefteå eftersom vi har stuga där, men vi åkte
upp till Haparanda för att gå på min kusins bröllop och då passade vi även på att
åka över till Finland. Haha jani.. Suttit massa många timmar i bilen idag och nu
snurrar det varje gång jag reser mig upp. BRA JOBBAT AMANDA.
Skitsamma sammaskit. Konstigt inlägg dethär men jag har inte ork att skriva
Saknar jessica så fruktansvärt mycket men på lördag kommer hon hem och
på torsdag nästa vecka kommer hon ner till Båstad för att vara med mig!
I LOVE
uppdaterar kanske ikväll, får se
puss och kram bajsbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0