you go girl

Har nästan precis kommit hem från Södertälje, åkte dit med Fredrik och mötte Pontus, drog till donken och va med Felippa och Moa, jätte söta tjejer! Vi satt väl där nästan hela tiden och gjorde egentligen inget vettigt förutom att snacka massa och förundras över hur mycket energi Fredrik har, helt sjukt! Trodde inte någon kunde vara så speedad men, tydligen så gick det! Ska alldeles snart lägga mig i badet och det ska bli så sjukt jävla skönt för jag fryser och luktar äckligt! hehe. Imorse ringde mamma och väckte mig vid typ halv 1, sen vid halv 3 åkte jag och Jessica till Södertälje för ett hemligt projekt! Vi hittade det vi skulle ha och åkte hem, skulle fixa med våran hemlis men hittade inget limm så vi hann tyvärr inte göra så mycket! Äsch det kommer, vi har all tid i världen nästan. Nu ska jag ner i varmvattnet som förmodligen hinner bli kallt innan jag sätter mig i det för att jag inte vill bränna mig, men endå!

Kommentarer
Postat av: LimpaN

Snyggast!

2011-07-31 @ 22:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0