you will always be in my life, even if i'm not in your life, cause your in my memory.

Tusen gånger förlåt för att jag inte uppdaterat något, men har verkligen haft fullt upp hela dagen.. Drog in till södertälje runt halv 12, träffade Jessica och hennes mamma på stationen sen satt vi o snacka på bussen, mötte Moa Andersson i södertälje och drog ner på stan & åt. Sen, tuffa som vii är trampa vi runt i en trampbåt i typ en timma.. hahaha alltså ja vilket liv. det var kul iallfall :D. Sen drog vi hem till henne, kolla på paul ♥, tog bussen till mig, hämta grejer, och tog moppen tillbaks till södertälje. Käkade donken, blev raggad av sånnadär,typ och sen checkat film osv.. Trevlig dag iaf! Har kollat "skräckfilm" tills nu, fast jag skulle vilja kalla det DÖDSFILM!!! hatar äckliga dockor och clowner, och vad handlade filmen om tror ni? -.-... jajaj ska snacka lite till nu & sen sussa, klockan är liksom 4, jag kommer typ inte vakna mer så trött kommer jag va :o
och juste, det var ju värsta åskvädret igår som alla kanske vet, det var rätt mysigt, låg i min säng med lillesyster och bara kolla på. Skit härligt, fast ENDÅ rätt läskigt :( gillar inte åska men det är mest pga av att jag alltid får så himla ont i huvudet... Sen ikväll blixtrade det ju också någonstans runt omkring för man såg himlen blinka :D eller ja juste, jag skjuter ju blixtrar ur mina ögon när jag är arg, därför det vart sånt jävla väder kanske! vemvet.. inte jag iallafall.
moa tyvker jag är jobbig som skriver buhuhuuh hon hatar mig nu!!!! lovar det är sant, men det gör inget jag stoppar henne i tvättmaskinen imorgon så ändrar hon sig nog.
Puss godnatt alla kycklingar!

OCH FÖRLÅT FÖR NOLL STYCKESINDELNING, men blogg.se har damp



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0