Akta dig för halvsanningar - du har kanske fått tag på fel halva.

Okej, några sanningar om mig!

#Jag har ett gosedjur i min säng som jag fick när jag var ca 3 år.
#Min mormor är någon jag verkligen ser upp till.
#Jag har inte många vänner men dom jag har håller jag fast till.
#När jag blir arg kan jag lova att man märker de.
#Ibland kan jag tycka att mitt liv suger, men då tänker jag på andras liv, och inser att jag endå har det ganska bra.
#Jag är bisexuell men har inte vågat berätta det för några andra tjejer än jessica, eftersom andra tjejer har sagt att "det är äckligt när två av samma kön gillar varandra" osv. Har också trott att dom inte ska vilja umgås med mig för att dom kanske skulle tro att jag tänder på dom.
#Jag står för min åsikt.
#Min familj har ställt upp för mig så otroligt mycket, jag vet nog inte själv hur mycket dom har gjort för mig.
#Jag kan erkänna att jag gör fel, vafan jag är en människa precis som alla andra!
#Jag trivs i mig själv, jag gillar min kropp, personlighet, utseende, osv. Visst kan jag bryta ihop och inte tycka så, men jag är fortfarande en människa.




Kommentarer
Postat av: jessica haaparanta

Jag är stolt över dig amanda!<3

2011-06-22 @ 08:22:51
Postat av: Johanna

Jag är så impad över dig. Fan vad du är bra. You go girl <3

2011-06-22 @ 08:31:14
Postat av: Emma Hagfeldt

fan va ball du är Amanda ! <3

2011-06-22 @ 17:51:54
Postat av: linn

kanske blir knäppt nu när jag kommenterar, eftersom du inte gillar mig så mycket..

men jag måste bara säga att jag blir så imponerad av dig amanda! du är helt (awsome? ;p)tjejen!

2011-06-23 @ 22:01:10
Postat av: linn

kanske blir knäppt nu när jag kommenterar, eftersom du inte gillar mig så mycket..

men jag måste bara säga att jag blir så imponerad av dig amanda! du är helt (awsome? ;p)tjejen!

2011-06-23 @ 22:02:09
Postat av: Alice

Modigt gjort Amanda! Känn inte att du behöver hålla det hemligt för vad folk ska tycka... :) iallafall grymt av dig!

2011-07-03 @ 12:10:06
URL: http://aalicejunman.blogg.se/
Postat av: JOSEFINE CHRISTIANSSON

förlåt att jag komenterar, vet att du inte tycker om mig efter allt som hänt osv! men ville bara säga att jag tycker det är jätte modigt av dig att säga som det är, att du vågar stå för det! jag tror faktiskt inte att det är någon som kommer hacka på dig osv för att du säger som det är, utan snarare tvärt om! modigt och bra gjort!

2011-07-03 @ 18:41:51
URL: http://jjosefinec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0