det går bra nu, kompis det går bra nu

Ingen uppdatering igår kväll men jag var först ute med pissici ett tag med det vart kallt och vi vart kissnödiga så vi åkte hem, hemma kollade vi först på barnfilmer & sen en skräckfilm, USCH. haha pissici låg under filten med telefonen i facet och jag höll för ögonen med händerna.. men det är ju så man kollar skräck, eller hur?!?! jag menar ljuden är ju också läskiga :( Haha efter den filmen kolla vi barnen i bullerbyn & kalle blomqvist och rasmus för vi var så rädda & vi våga inte ens gå och kissa själva, HAHA då har man något fel tror jag :( aja det funkade ju! hon sov kvar för våga inte sova själva HAHAHA ännu bättre ju :D 
Idag ska jag ut med min lillasyster och rida, in till stan och köpa billaddare till min telefon eftersom den laddar ur hela tiden :O har packat klart kläderna så nu är de bara allt krimskrams kvar, måste ju överleva i bilen :D har dessutom typ 10000000 grejer jag "MÅSTE" ha! spotify premium, comviq kompis 195, okej de va bara två saker men det finns mycket mer!

ska kissa och fixa klart nu, tjaopaokaolao everybody

& juste, jag åker ju imorgon så vill någon ses innan det får ni höra av er så snabbt som möjligt innan ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0