Du tror du vet vad jag känner, men jag känner så mycket mer.

Skulle det inte vara dåligt väder idag..? skittelefon

alltså bara en grej, kännes helt onödigt att ens gå till skolan för vi gör inget vettigt, idag tex kollade vi på film & disskuterade den på förmiddagen, sen lunch & sen fick man välja om man skulle ha HK eller NO, vad väljer man? städa lite sen frossa glass eller sitta med en ful NO-bok och göra en labb? ganska lätt beslut iaf för min del. Efter glassen slutade jag skolan och det va vid 12, men jag satt kvar en timme och väntade på julia för vi skulle in till södertälje och hitta en skolavslutningsklänning åt mig, OCH för en gångsskull hittade jag en! hur jävla grymt är inte det haha, brukar alltid ta skit lång tid men inte den här gången! awesome ju. fick med mig lite annat smått&gott hem också. Snart drar jag och plockar upp Julia igen, drar och kollar mitt småbarnsflickfotbollslags match haha! hennes syster spelar där så därför hänger hon med. Vi ska också vara ledare för fotbollsskolan iår, toppen sommarjobb enligt mig. Inte jätte bra betalt kanske, men 4 dagar och man behöver knappt göra något ju, inte för att jag hade haft något emot det då jag faktiskt gillar att jobba haha! men endå, rätt slappt. visar kanske någon del av klänningen men tror det blir en suprise till skolavslutningen, vi får se! ;)





outfit of today

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0