Du var räddaren i nöden Du är livet innan döden O så allting där emellan Som jag inte vågar säga Men du kan få alla svaren, I min famn

Sliten som tusan efter en blöt & kall dag!
Vaknade klockan 8 och åt frukost osv, drog upp till ip i ösregnet för att döma matcher. Kändes verkligen som om dom aldrig tog slut! HEMSKT var det, speciellt när man hör kommentarer bakom sig från föräldrar osv som klagar på att matcherna håller på förlänge och att dom vill komma hem. Var faktiskt nära på att vända mig om och skrika "DET ÄR FAN INTE JAG SOM HAR BESTÄMT HUR LÅNGA MATCHERNA SKA VARA OCH TROR NI VERKLIGEN ATT JAG VILL STÅ HÄR I REGNET I EN TUNN TRÖJA OCH FRYSA ?!" men jag höll mig lugn!
När jag hade kämpat mig igenom matcherna så var det möte inför fotbollsskolan som börjar imorgon, ska ju vara ledare.. Fick våra overaller och lite så. Jag och mitt miffo Jennie Graham ska ha flickor 11-13. Haha yeah, eller? Aja skönt att jag hamnade med henne iallafall! nämner inga namn men skönt att slippa ****** ;)

ska käka något nu sen hoppa lite i sängen haha! det är så sjukt kul :D
bra att drunkna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0