för jag har himlen runt hörnet En egen ängel i en säng Som om himlens alla små stjärnor Sjöng för mig, sjöng för dig

Imorgon tidigt sticker jag, så det här blir förmodligen sista inlägget på ett par dagar, om det inte är så att jag bloggar från telefonen eller om någon har med sig dator dit upp.. Har iaf varit ute och kört med jessica, spelat fotboll med v & m, anja nathalie och jessica satt mest o kolla på fast sen hjälpe pissici mig lite haha :D assvettig för er som vill veta men aja.. alla tjejer kan ju inte låssas vara bättre och rikare än dom egentligen är, nämner ju inga namn eller så men.. ;)

VI SYNES OCH HÖRES FOLKET

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ha ha, du är för skojsig du ;)Ha de bra nu. Kram

2011-06-27 @ 07:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0