Friends hang on To the ups and the downs Cuz they got someone To believe in

YO
nejmen jo för idag kände jag för att vara lite tuff och skriva så...
Har ont i magen osvosv men det som inte dödar härdar!! skulle jag vilja hålla med om men nej, det är absolut INTE sant, så tro inte på de :D

jessica och hennes mami kommer ner runt halv 3 för vi ska snacka lite sommarplaner, sen ska väl jag och jessica hitta på något tråkigt som vanligt hihi
nej men ah.
på måndag åker jag till skellefteå och är där 10 dagar, sen när jag kommer hem därifrån är jag hemma kanske 5 dagar och sen åker jag vidare till skåne, som vanligt! MEN iår kommer pissici, awesome


GODDAG HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0