If you wanna know Here it goes, gonna tell you this. A part of me that shows, if we're close gonna let you see Everything but remember that you asked for it.

Hej tufffingar,
idag har jag hunnit med lite grann, inte mycket men..
- städat
-packat
- haft turridning för barn & ridit själv med lillasyster
- fixat billaddare till telefonen
- kollat film med jessica
och sen ikväll ska jag försöka hinna med att
-köpa godis
-säga hejdå till några snälla
- schteeka
- packa klart
och lite sånt smått..
Ska bli jätte skönt att åka iväg, jag har alltid klagat och inte velat åka bort över sommaren men nu! usch vad skönt det ska bli, vill bara bort från den här hålan. Verkligen.
Åker ju till norrland nu imorgon & är där typ 10 dagar, sen kommer jag hem, är hemma kanske 4-5 dagar, och sen åker jag ner till båstad! är där 3 dagar och sen kommer jessica ner! JÄTTE BRA
sen åker vi hem tillsammans efter hon har vart där 4 dagar.
himelskt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0