Jag har ingen rubrik ikväll

Är så väldigt trött så jag orkar knappt uppdatera men jag gör det iallafall! helt meningslöst kanske men visar ju att jag lever... Var ju som jag sa tidigare på en gammal väns studentfest och det var väl trevligt, kände knappt några men aja haha, det var iallafall en skitsnygg kille där! :D när jag kom hem så drog jag direkt ut med pissici och vi åkte runt som vanligt, hahaha känns fan inte som vi har något riktigt liv, och framför allt typ inga vänner! haha fast så är det ju men äsch :D träffa en random människa som vi aldrig sett förut osv sen hem & bada och nu sitter jag här i enbart handduk och skriver, hihi.BUSIGT!



i love u pessi ♥










Kommentarer
Postat av: jessica h

i love u 2 <3

2011-06-09 @ 23:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0