Love your haters. They are your biggest fans. Why? Because they keep on wasting time just to watch your every wrong move

Chachaa bloggen...

haha nejmen, sitter i bikini och det är så jävla härligt väder, kanske lite varmt men vem fan bryr sig och palla klaga! Har legat ute i solen och typ haft "vattenkrig" med mina småsyskon, nice? riktigt kallt va det iaf.. Aja somsagt man ska inte klaga!

Ska snart käka lunchmiddag med min familj och sen drar jag någonstans med min kära Ebba för att ha lite mys i kvällssolen, ska försöka ta med mig kamera men får se hur det blir! annars får ni några kassa mobilbilder haha..






OCH så tar vi några bilder på mig och ebba haha, garva på bara för vissa är riiiiktigt snyggga ;)









haha ah får räcka, nu ska ja hjälpa mamma med maten, PYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0