Om jag skulle dö är du rosen på min kista skulle hålla dig vid liv och aldrig låta dig vissna.

S K O L A V S L U T N I N G imorgon! Ja ni, shit vad skönt det ska bli, verkligen efterlängtat!
Ska eventuellt upp och kolla på min lillasysters avslutning före min egen, får se hur trött jag är
imorgon bitti haha.. Sen fixar jag & pissici oss tillsammans och möter upp Alwa & Issa. Vi ska
hämta ut blommorna till våra klassföreståndare, lite tråkigt att inte alla vill vara med men aja,
mitt namn kommer iallafall stå på kortet! ;) Ikväll fotbolls träning för småtjejerna och sen kanske ut med
pissiciiii vi får se vad som händer! 

Tack och hej galen tjej
Två bilder från förra årets skolavslutning! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0