Sex i säg&; att alla får g yodpctex

Hahaha jag skriver sms i sömnen, rubriken var ett sånt sms, BRA AMANDA!

har inte uppdaterat något idag, ber om ursäkt men har haft fullt upp nästan, eller typ..
när ja vakna fixade ja lite sen skulle jag och några andra dra till berga men några orkade inte
följa med och när vi väl kom fram till mölnbo delades vi upp. klart man blir besviken när
det kommer folk man inte pallar me men aja, vi tjejer hade det trevligt iaf! Får väl se vad
som händer iframtiden men ah. är sjukt trött så ska väl börja fixa migoch krypa ner i sängen
snart, men de är så jävla varmt i mitt rum så jag kommer nog inte kunna sova! :( har ni också
dom problemen? att det verkligen inte går att sova när de är förvarmt.. aja det har iaf jag!

SÅ GODNATT I VÄRMEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0