that should be me

Yeeah

Var på väg att göra ett inlägg förut men fick bråttom och var tvungen att dra, har ju vart på min kära storebrors utspring, ja han tog ju studenten! Jadu jag fattar inte hur snabbt tiden har gått haha, aja, var iaf sjukt mycket folk överallt som sprutade skumpa, öl, cider osv. man kände sig inte speciellt fräsh när man åkte hem, håret var helt stelt som om någon sprutat ner det med hårspray och ni kan ju förstå hur kroppen känns. iuwe. Har legat ute i solen och halvsovit, hehe får väl se om de gav lite färg iaf.. Ska fixa mig nu och sen dra vidare på hans studentfest & sen får vi se vad som händer. HA DET GOTT ALLA!

och btw,är ju ledig imrogon, fredag & måndag, skiiiit skönt kan jag talaom!






tshirt & jeans, vanligt och lätt men det vart jävligt varmt så nu har ja bytt,
and this is how it looks right now


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0