Dag 4

Dag ett: Tio saker du vill göra innan du dör
Dag två: Nio saker om dig själv
Dag tre: Åtta sätt att vinna ditt hjärta
Dag fyra: Sju saker du ofta tänker på
Dag fem: Sex män du tycker är ursnygga
Dag sex: Fem saker du skulle vilja göra
Dag sju: Fyra avtändande saker
Dag åtta: Tre tändande saker
Dag nio: Två favoritlåtar
Dag tio: En bekännelse


♥Framtiden, kan vara allt från imorgon till nästa vecka, till när jag blir gammal.

♥Allt som hänt i livet, både bra och dåliga saker. Saker jag ångrar, och saker jag vill
göra annorlunda.

♥Kärleken, att filmer är så långt ifrån verkligheten man kan komma. Där slutar
det nästan alltid lyckligt men här blir det nästan aldrig så.

♥Varför jag har gjort vissa saker som bara har hänt när jag blivit arg,och varför
jag ens blev arg.

♥Hur otroligt glad jag är att jag har några vänner som det känns helt naturligt
att vara med trots att man träffas sällan.

♥Sex, men det är klassiskt! ;)

♥Saker som kan hända som skulle göra mig så fruktansvärt illa psykiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0