Hemfärd!

Har varit fullt ös idag, mycket pepparkakor och allt möjligt!
Ska snart (om någon timme) bege mig in till staden och påbörja
min 2 timmar och 45 minuter långa resa hem, 4ever alone..

Kommer förmodligen somna på första bussen, komma sent till
tcentralen, missa mitt tåg, somna om, missa andra tåget, ta något senare tåg,
missa bussen, och bli fast i landet ingenstans. Fint...

Nej men ska bli skönt att få sova på bussen! Har vilat upp mig
under helgen men tror jag har dragit på mig en riktig förkylning.
Det bara rinner snor hela tiden och jag hostar extremt mycket,
men vi får väl se! Har endå varit skönt.

Tror att jag drar tillbaka hit om inte allt för många dagar hehe!

See you later Norrtälje!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0