Hemma!

Nu sitter är jag hemma efter en helt sjukt rolig eftermiddag/kväll
i Sthlm. Vi spelade 4 omgångar inne på lazerdome och sen åt vi
efter två. Känner att vårat lag var rätt grymt som vann alla omgångar
ahaha!

Jag var faktiskt bäst en omgång och hur bra kändes inte det ?!
Vi har planerat att dra ihop ett gäng och köra en hel-dag någon
gång snart framöver!

Hänga med? Alla är välkomna NÄSTAN!
Finns vissa fall man verkligen inte vill ha med..
Aja nog om det!


Nu ska jag krypa ner i sängen, eller först dricka vatten
utav helvette haha!
Kissa på sig inatt? ajo
Godnatt!



Kommentarer
Postat av: ALICE

Jag vill följa med :D

2011-11-02 @ 14:44:20
URL: http://aalicejunman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0