i am alive

Nej jag har inte uppdaterat något vidare för det har
varit fullt ös nästan medvetslös...

Fredagen i skolan var soft, hade inget prov och såg film på
engelskan, hade lektion för småbarn som var jobbiga men endå...
På våran idrott körde vi mma (en blandning av alla olika kampsporter)
och jag körde på som fan!! ;) Inte varje dag man får chansen att
slå och sparka på sin lärare och sina klasskamrater!

Jag fick dock värsta tacklingen av Jessica som inte var lika rolig,
hon körde huvudet rakt i magen på mig så jag flög men that's OK.
Vi måste ha sätt ut som två idioter när vi skulle göra alla olika saker,
istället för att slå mig på axeln slog hon på kinden, vi låg på varandra som
två handikappade idioter osv.. Men jag känner verkligen att det var min grej!

På kvällen igår kom Emma, Fanny och Josefin så drog vi och handla sen hem
till Jessica och åt mat, kollade film och gjorde vad tjejer brukar göra en fredagkväll!
Skitmysigt hade vi iallafall. Började kolla på "hajen 4" men alla var så trötta så
vi stängde av skiten (tror jag). Av det Jessica berättade att jag sa har jag fått
känslan av att jag pratade i sömnen igen ;)

Nu är jag iallafall hemma, har en jävla träningsverk och är sjukt trött. Därför
ska jag passa på att rensa ur skit ´från mitt rum och göra om lite. Tröttnat på
att ha det som det ser ut nu så jag tar saken i egna händer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0