i'm so romantic sometimes, I think i should marry myself

Ska alldeles snart krypa ner i sängen,
är trött fast jag har sovit i 4 timmar haha..
Måste ju vara pigg imorgon, fast varför?!
Inte den blekaste aning, har ju HK men ah.

Tror även det är luciaövning imorgon haha?
Ja iår är det ju våran tur att göra det, hur det
kommer gå är en bra fråga hehe.

Har hört många säga att "dom verkligen inte vill
vara lucia" osv.. Jag kan förstå varför på ett sätt
för att stå framför alla och veta att ALLA i rummet
(ca hela skolan + föräldrar och lärare) kollar på en..
Tror man måste vara stark i sig själv för att fixa det.

Jag skulle endå tycka det var rätt kul för vad jag vet
har lucian alltid varit lång medans jag är 160 ;)
Skulle se lite kul ut faktiskt. jaja den saken får vi se
hur det blir. Deltagande i luciatåget bidrar faktiskt till
högre betyg! ;)


Kommentarer
Postat av: Sanna

älskar ditt hår! :D

2011-11-11 @ 17:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0