Kärnan i äkta vänskap är att tillåta varandra små felsteg


Bilden är tagen för 3 år sen, när vi gick i 6:an

Kan inte säga annat än att jag älskar dig och att du är min bästavän.
Jag uppskattar att du finns så mycket och att du alltid står vid min sida
och hjälper mig vad det än gäller. Du är grym tjejen! Oavsett vad så
kommer jag alltid att finnas och stötta dig, hjälpa dig upp om du faller
(fast kanske skrattar först)...

Att vi snart börjar gymnasiet är jag orolig över, för tänk om vi inte får
tid för varandra? Hittar nya vänner och får olika intressen? Jag tänker
iallafall inte låta det hända. Du är som min syster och det går inte
att bara släppa taget om en familjemedlem.

Jag älskar dig Jessie ;) ♥


Kommentarer
Postat av: JH

Aaw hjärtat!

DU är så sööt!

Jag älskar dig tjejej för den du är & du är speciellt.. DU är min bästavän & min systser..

När vi börjar gymnasiumet.. det ska inte få hända, verkligen inte.. jag vill inte att det ska hända. Jag skulle inte klara mej utan dig en enda sekund.

Skulle sakna dig för mycket, skulle göra för ont!



jag älskar dig!

2011-11-13 @ 10:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0