på hemligt uppdrag

Ja nu är jag på ett extremt hemligt och mycket mycket mycket farligt
uppdrag. Kan inte informera er om vad eftersom det är så hemligt osv
men jag tror jag överlever detta, om inte. Vila ifred amanda♥
Nej nu ska vi inte vara sorliga, har ju överlevt hittills utan problem!

Haha nej men jag har det riktigt trevligt och skönt! Imorgon blir det andra
uppdrag men ja! Det ska jag nog klara ;)

Det svåra blir att ta sig hem utan problem hehe men aja :D får väl hoppas
att jag kommer rätt, annars (ni i min klass) så syns vi någon annan dag,
om ni känner er manade och vill göra en god gärning kan ni få göra
alla prov åt mig (under dom omständigheterna att "jag" får MVG... ). Skulle
uppskattas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0