Seg måndag men endå..

Har inte hunnit uppdatera idag, först i skolan under dagen och
sen direkt när jag kom hem bestämde jag och Jessica oss
för att dra på bio lite spontant en måndag eftermiddag! Vi kom dit
vid halv 4 och våran film började kvart i 6 haha..

Efter många turer i hissar, många såkallade dampanfall och många springsteg
bort från läskiga människor började filmen och WOW.
Det var över förväntan faktiskt, trots att jag läst boken. Haha,
hade sagt till mig själv att inte gråta innan, men tror ni det hjälpte eller?!
Nä så innihelvette inte :( Kan inte annat än längta tills sista delen!
Men sen då? När det är slut? Satan i gatan vad ångest man kommer
få då bara för att det inte kommer fler delar :(

Nu ska jag fixa mig inför natten som kommer och sen kolla på den som dräper
följt av waterworld eftersom jag har missat halva så får jag ta igen det innan
jag somnar!


Goodnight haters


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0