som ett spöke

Sitter med ansiktsmask för att fräsha upp mig efter helgen
och lovet, kan verkligen behövas! Ska försöka dra hit J.H
imorgon och köra lite hemma spa inför skolan så man blir fräsh
och ja ;)

Får även gäster imorgon, två av mina storebröder och
våra grannar om jag inte har förstått det helt fel!
Ska bli trevligt att umgås med dom igen eftersom det
var ett bra tag sen!!

Har inte uppdaterat idag då jag inte tycker att det har passat,
men vad har jag gjort idag? Vaknat, mått bajs, ätit frukost, nördat
facebook och skrattat åt fula gubbar.. Åkt till Södertälje och kollat
på en fotoutställning, börjat planera en hemlig grej, hämtat ut min
telefon som varit på lagning och till min besvikelse upptäckt att
dem inte har gjort någonting med den förutom att sätta på en
ful blå plast.. Åkt och tänt ljus för min farmor, farfar och gammelmormor
och hetsätit middag haha. Olikt mig? neje..

Imorgon ska jag också försöka ta mig ut och rida, behöver verkligen sällskap
av mina trogna kamrater som aldrig sviker!


Har kanske glömt att berätta att jag färgade håret svart också. Alltså förut
färgade vi svart men det blev mörkbrunt, nu är det svart, svart.. Aja jag vart
ju snygg så care, ska fortsätta med den färgen! ;)


Kommentarer
Postat av: du vet vem

Snygg som vanligt!

2011-11-10 @ 23:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0