sorry dude, his mine

Nu är jag hemma från skolan, experimenterade sista
lektionen och alla blev jätte besvikna när inget exploderade
hehe! Eftersom min knas är galen så fick dom läraren att
på något sätt ändra sig och gå med på att spränga en burk,
men det hann vi som tur var inte göra! Blir väl nästa lektion
så då tar iallafall jag med mig rymddräkt :(

Har fixat iordning två sockerkakor till mamma också, eller
ja dom står i ugnen nu... Ska börja kolla efter middag också
(det är min matlagar dag hehhehe ;) ) Sen ikväll ska jag
nog träffa Jessica som jag förövrigt är fett stolt över!♥


Helt livsfarlig

Kommentarer
Postat av: jh

älskar dig tjejen!

2011-11-17 @ 17:53:51
Postat av: Johanna

Jag är oxå SÅÅÅ stolt över henne <3 Och du är bra du med tjejen <3<3

2011-11-17 @ 20:21:19
Postat av: Anonym

Jag är oxå SÅÅÅ stolt över henne <3 Och du är bra du med tjejen <3<3

2011-11-17 @ 20:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0