Svaren från frågestunden!

Hur kom du på att du var bi? :)
Tycker det är modigt att du har gått ut med det
Jadu, alltså jag vet inte riktigt. Jag tror att när jag började tycka om
en kompis mer än som vän så insåg jag nog att jag tyckte om både
tjejer och killar. Har faktiskt inget bra svar på den frågan!
Jag är stolt över mig själv som vågade! Det krävdes en hel del pepp ifrån
mig själv!

Har du sugit av 2 killar samtidigt?
Min mun är så liten att jag knappt kan borsta tänderna med en vuxentandborste
så hur fan skulle det gå till hade du tänkt?

Vad vill du bli när du blir stor?
Något viktigt och betydelsefullt, och rik! :)

Beskriv dessa personer, vad du tycker om dem osv!

Alice Junman-
Jag tycker att Alice har mognat sen jag bestämde mig för att säga upp vänskapen med henne, hon har utvecklats och blivit en person som jag tycker om! Går ju inte att klaga på utseendet heller.

Linn Tännström-
Linn har precis som Alice utvecklats och jag tycker om henne, riktigt envis (alltså, RIKTIGT envis..) men det behöver inte alltid vara dåligt. Vågar säga vad hon tycker och ja! Behöver inte säga mer.

Fredrik Axén-
Vet faktiskt inte hur jag ska beskriva Fredrik då han förändras så ofta. Var rätt bra kompisar förut men när han bytte umgänge förlorade han min och många andras respekt. Tycker det är synd att han inte kan vara sig själv hela tiden.

Amanda Eriksson-
Hahahaha ingenkommentar. Dom som behöver veta vad jag tycker vet det redan ;)

Martin Thunstam-
Självklart tycker jag inget annat än bra om Martin! Har ju gjort ett inlägg tidigare
och tror att det mesta blev förklarat där!

Josefine Christiansson-
Samma svar som ovan, tror redan alla vet vad jag tycker ;)

Jenny Partanen-
Jag kan iprincip inte tycka något eftersom jag inte känner henne! Har väl inte hört så mycket posetivt och mina personliga intryck är inte heller så positiva, men men ;)

Säg 5 personer du inte kan leva utan!
Jag kan omöjligt säga bara 5 personer.
Min familj och mina absolut bästa vänner.

3 bra egenskaper du tycker att du har och 3 mindre bra.
Bra- Jag är omtänksam, står för vad jag tycker och är inte blyg

Mindre bra- Jag överreagerar lätt, blir arg lätt, säger vad jag tycker  kanske inte alltid är så bra ;)

Vad har du för gymnasieplaner?
Jag vill gå ett bra gymnasium och ha en så bred utbildning som möjligt eftersom jag inte vet vad jag vill bli! Hellst så vill jag inte gå ettt gymnasium i Södertälje!

Tre favoritplagg i garderoben?
Mina trosor, stickad tjocktröja och raggsockorna!

Favoritskolämne?
OJ, engelska kanske, och alla praktiska minus musik!

Favoritlärare?
Måste vara min mentor Paul eller min franskalärare Mimmi!

Nämn tre personer som betyder mycket för dig!
Jessica, mormor och emanuel

Vad vill du jobba med när du blir stor?
Något betydelsefullt

Hur ska du fira jul & nyår?
Det är inte bestämt än men jul firas nog somvanligt med familjen och nyår ska jag försöka vara med kompisar!

Vad önskar du dig i julklapp?
Svart löshår, svart toning och pengar. Tänkte du ge mig en eller? ;)

Vad har du för planer till sommaren?
Hittade ett sommarjobb med bra betalt, åka till Båstad med J.H, och lite annat smått!

När kom du på att du var bi?
Kanske var 2 år sen eller något.

Hur reagerade dina föräldrar på de?
Bra, min pappa säger inte så mycket om det men mamma och jag brukar skämta om det ibland.
Tror faktiskt inte dom bryr sig så värst mycket, dom är nog glada så länge jag hittar någon som jag
mår bra med. Oavsett kön.

Har du någon gång varit kär i en tjej?
Ja det har jag.

Om du fick välja en drömkille och en drömtjej, vilka skulle det vara då?
Haha oj :$ Jag vet nog INGEN som är en helt perfekt "drömtjej/kille".
Fast Megan Fox och Miley Cyrus ligger nog bäst till hos drömtjej!
Och kille? Det är svårt eftersom dom killarna man tror va ens dröm visade sig
vara svin ;)

Vad är det bästa med dina vänner?
Det är nog att oavsett vad så ställer dom upp för mig och finns alltid när jag behöver det. Att vi inte bråkar är nog
också ett stort +, man kan tjaffasa men bråka. Nej..

Vad gör du om dagarna, pluggar? Isåfall vad.
Jag går ju somsagt i grundskolan fortfarande så jag pluggar till det som behövs!
Annars försöker jag träffa nya människor och umgås med mina vänner.

Hur många nagellack har du?
Jag vet faktiskt inte haha! Orkar inte räkna heller men ett antal,
har aldrig tyckt om att ha nagellack men nu på senaste tiden har jag
börjat använda det ibland då mina naglar faktiskt inte slutar där dom
börjar ;)

Den perfekta partnern enligt dig, beskriv?
Någon som ställer upp för en, alltid finns där, inte är för snäll.
Den ska våga säga ifrån och vara envis, inte för envis men endå
hålla fast vid vad den säger. Ärlig och se bra ut. (Sen är det ett plus
i kanten om den är bra på att laga mat också för jag äter som en häst! ;) )

Har du bra självförtroende eller självkänsla? Hur har du byggt upp den isåfall.
Om jag har antingen självförtroende eller självkänsla, eller om jag har båda?
Jag har skitbra självförtroende och självkänskan varierar. Ibland är den på
topp men ibland är den på botten.
Hur jag har byggt upp mitt självförtroende, svårt att säga, jag har mått riktigt dåligt
och utifrån det jobbat mig upp. Jag tyckte inte att hjälpen jag fick var bra och bestämde
mig bara för att göra något åt saken själv. Det är inget man gör under en natt utan det tar
ett tag. Ett bra sätt att börja är att ta åt sig extra mycket av alla positiva kommentarer man får!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Nej inte längre.

Vad gillar du mest/minst med dig själv?
Mest gillar jag att jag är jag och att det inte är någon annan som styr över mig.
Minst gillar jag att jag blir arg så lätt.

Vad tycker du om våran klass?
Haha jag gillar inte direkt våran klass, fast på ett annat sätt så gör jag det!
Kunde absolut inte hamnat i en bättre klass, men det ska alltid vara så jävla
tjattrigt och hög ljudvolym i våra klassrum. Blir riktigt trött på det!

Favoritminne?
Haha det som alltid får mig skratta är när jag, Jessica och Marcus var ute för några sommrar sen,
Jessica skulle cykla utan händer med en mössa för ansiktet så det gjorde hon, precis bredvid bilvägen!
När hon sen skulle ta av sig mössan så hon kunde se ramlade hon, (observera att hon hade cyklat utan händer
hela tiden fram tills det att hon tog av mössan). Precis när hon ramlade kom några andra personer som bara skrattade åt henne. Det är ett av dom bästa!

Vill du hitta på något någon dag? (Emma)
Självklart vill jag det!

Vad tycker du om mig?
Jag tycker att du är ashärlig! Smart, söt och rolig!
En grymt bra kompis och lätt att snacka med!

Vad har du för planer i framtiden?
Jag har inte en blekaste aning. That sucks ;)

Vilka bloggar läser du?
Dom stora som många läser, Kissies, Isabelles, Paow osv.
Sen en heldel småbloggar som AliceJunman, EllenSjö, EmmaHagfeldt, MalinFalk osv..

Varför frågar alla om sex osv hela tiden!?
Haha jadu, skulle chansa på att det är töntar som inte har något eget sexliv som vill
veta vad dom ska tänka på när dom tillfredställer sig själva eftersom dom inte får något
bättre.

Vad hände mellan dig och Pontus?
Det funkade helt enkellt inte.

Har hört att du och Jonas umgås igen, stämmer det?
Rykten som du inte kan motstå att lyssna på eller, kanske lite avundsjuk? ;)

Vilken gymnasieskola ska du gå i?
Jag har ingen aning.

Vilka 5 är dina närmaste vänner?
Jessica, Ebba, Viktor, Ludwig och Emanuel.

Vilka 5 är några du inte tycker speciellt mycket om?
Amanda E, Josefine C, Felippa F, Carl R och Sebastian J.

Vilka 5 vänner du förlorat/lämnat saknar du?
Paulina Ronkainen.

Kan du visa 5 av dina favorit outfits?
Det kan jag göra i ett annat inlägg. Påminn mig!

Din största kärlek hitills?
Min längsta seriösa förhållande- Max.

Bästa ligg/sämsta ligg?
Haha tänker inte hänga ut någon på det sättet och det är min ensak ;)

Vad gillar du för musik?
Det mesta, gillar musik med text som betyder något. Men jag gillar nästan allt!

Vilken är din absoluta favoritblogg?
Alice Junmans blogg, hon gör det kul att läsa!

Vilken storlek har du på din bh?
Vad är bh för något?

Har du bilddagboken/dayviews?
Ehm, jag vet faktiskt inte om min sida finns kvar men ja jag har haft!
Finns dock ett antal sidor som använder mina bilder så låt dig inte luras! ;)

Vad gör du om dagarna?
Enligt Jessica så äter jag godis och chips hela dagarna men hur mycket sanning
det ligger i det vet man aldrig!

Vart ser du dig själv om 15 år?
I spegeln :)

Har du någonting som får dig att gå & oroa dig hela dagen, någonting som gör att du absolut inte kan tänka på annat?
Ja det har jag men det är inget jag skriver ut i bloggen!

Har du något motto, isåfall vad?
If you can't beat it, you have to be it.

Ser du dig själv som en bra förebild?
Nej det gör jag inte. Eller vissa delar av mig, men inte andra!

Har du förlåtit någon nyligen?
Ja det har jag.

Gillar du att skryta?
Ja men visst. JAG ÄR SÅÅ JÄVLA SNYGG ASSO OMG OMG OMG!!!!

Hur många har du luggit med?
Vad betyder luggit? Har aldrig hört talas om det förut..

Om nån visste en hemlighet om dig och sen hotade dig med att om du inte knullade den personen hade du gjort det?
Nej verkligen inte, skulle aldrig avslöja sådanna hemligheter för någon jag inte litade på till 100% så skulle vara väldigt onödigt.

Vad har du för BH-storlek?
Några siffror hit minus några siffror där plus några bokstäver hit minus några bokstäver dit.

Brukar du jämföra ditt utseende med andra och tycka att du är snyggare?
Ja haha!! :D

Har du dumpat någon på ett taskigt sätt?
Ja det har jag tyvärr gjort.

kan du känna dig som taylor lautners hårlösa bringa ibland?
Jo det kan jag göra, och det är riktigt jobbigt! :(

vad skulle du välja att bli nya reklamansiktet för analblekning eller i ett helt år alltid ha en snorkuse hängandes lite utanför näsan?
Reklamansikte för analblekning haha!!

vad skulle du välja, gå runt i e-types hår resten av livet eller döpa din nyfödda dotter till Babar?
Min nyfödda dotter skulle få heta Babar! Det är ju gulligt ;)

vilket är ditt favorit ord?
"precis" det låter så smart ;)

vad hade du valt, att aldrig mer få sjunga eller aldrig mer få ligga med nån?
Aldrig mer få ligga med nån!!!!!

tror du att du skulle klara dig länge som en utav deltagarna i wipeout?
Jag skulle vinna skiten :)

kan du känna dig som ett russin ibland?
Ja när jag kommer ur badet och är helt skrynklig :(

vatten eller mjölk?
MJÖLK!

saft eller läsk?
läsk!

vad tycker du om mig?
Jag tycker att du är en amazing brud som jag varit bästavään med och du har helt sjuk humor. Du är godhjärtad vännen!

läser du min blogg?
'Det kan du lita på att jag gör!

när förlorade du oskulden med en kille?
För tidigt, hade jag varit smartare hade jag fortfarande varit oskuld!


är du lycklig?
På sätt och vis, ja.

hur ska man göra för att ett förhållande ska fungera bra?
Lita på varandra och inte bry sig om vad andra säger.

om du skulle göra en skönhetsoperation, vad skulle det vara?
Silikontuttar!

hur ser ditt ideal ut om man ska vara snygg?
Jag har inget speciellt ideal för det. Nästan alla är fina på sitt eget sätt.

tycker du att du är snygg?
Jag tycker att jag ser bra ut,. aa

hatar du någon? vem, varför?
Haha ja och det är dom personerna medvetna om.

brukar du ta mycket egobilder?
JA men inte mer än alla andra.

snyggaste killen på din skola? VEM?
Martin Thunstam!

har du någon gång blivit kär i någon mycket äldre, eller mycket yngre?
Nej det har jag inte.

blir du lätt kåt?
Nej det blir jag inte.

OCH SLUTLIGEN vill du bli vän med mig på facebook?
Nejtack jag tror jag klarar mig.

Gillar du dina tuttar? För det gör jag
Jag är rätt övertygad om att du aldrig har sett mina tuttar,
men ja jag gillar dom.

Hur lång är du?
160cm. haha :(


Har du något drömyrke?
President

Vad var ditt drömyrke som liten?
Delfinskötare ;)

Kan du visa fem drömplagg?
Det kan jag göra någongång! Påminn mig.

Har du någon gång varit full?
Kanske

Favorit dricka som innehåller alkohol?
Jag dricker inte alkohol :)

Har du någon gång snusat/rökt?
Jag har provat, ja.

Har du någonsin åkt ambulans?
Inte vad jag är medveten om ;)

Har du opererats eller sytt?
Nej

Favoritblogg?
AliceJunmans blogg.

Vad tycker du om min blogg? (phbymaja.blogg.se)
Jag tycker att du tar fina bilder!

Vad tycker du om alla killar med brist på fantasi som endast ställer frågor om sex?
Tycker att världen skulle klara sig fint utan dom.

Varför stavar du "ändå" till "endå" när jag sagt till dig minst 10 gånger att det stavas "ändå"?
För att endå stavas endå inte ändå. Och för att det går av ren reflex!

Jag anser att du är en mupp, vad anser du? :)
Jag anser att du är en LITEN mupp som behöver läxas upp hihi.

Hur kommer det sig att du umgås med Alice och Linn när du sagt att du ogillar dem skarpt?!
För att jag har ogillat dem skarpt kanske? Alla förändras och dom har mognat enligt mig.

om du hade möjlighet att bli vad du ville,vad vill du bli då? (alltså utbildningsmässigt)
President :)

ellerhur är det skönt att bajsa, typ när man varit nödig länge?
Det är riktigt skönt

tycker du om när killar kollar på dig?
Det beror på på vilket sätt, när dom kollar på MIG, aa visst. Men när dom kollar på min kropp nej :)

blir du irriterad när du inte får uppmärksamhet?
Haha kanske händer någon gång ibland


varför sminkar du dig "hårt" och inte kör lite mer på den naturella stilen?
Har inte sminkat mig på typ 4 dagar och när jag har det har jag bara använt ett tunt lager mascara. Förstår inte riktigt vad du syftar på men jag gillar att vara mörk runt ögonen helt enkellt, det är snyggt.

gå naken en dag i skolan eller fråga din lärare om han ville ta din "blomma" och därmed vara helt seriös?
Gå naken en dag i skolan. Jag har ingenting att dölja ;)

tycker du dina egna fisar luktar gött?
Nej det gör väl ingen?


Dom sista 10 frågorna ville en vän svara på så jag låter han. Håll utkik efter ett
till inlägg med svar!


Kommentarer
Postat av: Emma

haha fan va bra! då får vi göra det! :D

detsamma bruden!

2011-11-03 @ 21:29:28
URL: http://eemmahagfeldt.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0