vuxenpoäng till mig!

För att jag är så snäll och lagar mat hihi!
Soppa och nybakat bröd satt ju rätt fint
innan "bron". Duschade osv och fan vad mycket
färg som bara rann ur håret helt plötsligt, kommer
få färga om det var annan vecka känns det som :(

Fast får väl skylla mig själv eftersom jag väljer att
tona håret istället för att färga. Toningen jag använder
sliter inte alls på håret utan den är som en hårinpackning
fast med färg! Skit bra ;)

Nu ska jag iallafall krypa ner i sängen och försöka sova,
är rätt trött även fast jag har legat och segat framför en
film i flera timmar...

Imorgon har vi inläsningsdag i skolan. Har ju skrivit om det
förut men för er som inte vet så är det en dag där du får
jobba med iprincip vad du vill. Perfekt innan prov osv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0