3 år med världens bästa flickvän









Du har något speciellt min kära vän, för något har fått mig att hålla mig kvar vid dig i 3 hela år.
För exakt 3 år sen så träffades vi, det var kallt, slaskigt och jag var rädd för dig!! haha tänka sig..

För mig är du en vän jag skulle göra allt för, verkligen allt. Det finns ingen som är som du, fast alla
är unika är du nog unikast. Inte bara för dina äckliga vitlöksrapar och för att du pruttar i min säng,
utan för att du ställer upp och lyssnar när det är något. Kan prata seriöst och inte flamsa runt,
och du kan framförallt få mig i ett lugnt tempo och göra saker som inte bara går ut på att springa
runt.

Först tänkte jag lägga upp alla fula bilder och filmer på dig, men sen tänkte jag att om jag lägger upp
dom, (som är så fula att dom blir söta) så kanske du dödar mig, och det vore inte så schysst för då
kommer vi aldrig kunna gå på krogen...

Skulle kunna skriva en maffig bok om dig, om mig och om oss. Men det nöjet ska inte omvärlden
få.

Jag älskar dig broshan ♥

Kommentarer
Postat av: jh

aaaw baby, du är så himla söt!

jag älskar dig otroligt mycket och det vet du! <3

2011-10-12 @ 07:15:18
Postat av: Johanna

Mina söta tullisar <3 <3

2011-10-14 @ 17:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0