Bad update, as usual...

Jag har dagarna fulla!
Det känns verkligen hemskt att inte kunna skriva så mycket som jag vill
får dåligt samvete helt utan anledning, jag har ju bloggen för min egen skull haha!
:( Tragiskt...

Har jobbat på idag! Blev klart med mina 142 sidor, fick typ 100 nya.
MEN jag får varm choklad och idag fick jag CHIPS av chefen,
Lantchips med gräddfil smak! ÅÅÅÅÅH I'M IN HEEAVEN!!

Var nere på stan med Jessica också, shoppa lite smågrejer bara. Mest till min
älskade mormor som vi ska fira i helgen. Kan alltså inte avslöja vad jag köpte,
då blir det ingen överasskning!! :(


Eller ja, tigerbalsam var ju till mig! ;)



Kommentarer
Postat av: rebecca

haha nej jag vet, va där i april nu fick jag en ny tid, så nu är vi igång men ja de tar sin tid de där haha :(

2011-10-06 @ 19:58:18
URL: http://beccakan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0