Det är okej att spåra ur!

Så därför har mitt uppdrag gått ut på att göra något galet,
vilket jag redan avslöjat att jag gjort. Men tänker inte säga vad!
HAHA så roligt ska vi inte ha det! ;)

Eller ja, i helgen får vi ha det så tråkigt iaf, sen blir det dock
lite svårare att hålla det hemligt när det är skola och man träffar
alla osv. Ja ni vet ju hur svårt det är att hålla tyst om sånt! ;)

Jag tillochmed berättar hemligheter i sömnen, alltså om någon
berättar något och säger att jag inte får berätta vidare det, så
går jag och tänker hela tiden att jag måste vara tyst. Sen på natten
när jag äntligen slappnar av så kommer allt ut! Tur att jag sover ensam
inatt med andra ord! :)

Nej men det är faktiskt rätt intressant! Slog i huvudet i garderoben inatt också.
Jävla skit, står ivägen och allt :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0