!

Nu är jag hemma och hur mätt som hellst..
Först åt vi lunch, sen direkt efter skulle halva
klassen ha HK, (sen har andra halvan efter),
och då skulle alla laga maträtter från olika länder.

Jag och Jessica lagade lasagne, den vart såsig haha
men den var god! ;)
Dock var alla andras också goda och om man äter
av sin egen mat + många andras blir man jäävligt mätt.
+ att Kevin skulle trycka på min mage så det var
nära att allt kom upp igen! -.-

Jag och Jessica slapp sista lektionen och fick kolla på
basketen 8orna hade ist, för att vi var klara med allt!
När vi var påväg ner till idrottshallen fastnade vaktmästaren
i hissen så vi stog och garva åt han HAHA. Söt :)

Ska snart bege mig till Södertälje och vara med N,
mysigt.

Uppdaterar kanske ikväll, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0