Fredaaaaag!

Skolan idag var rätt slapp, perfekt en fredag när alla är trötta och
taggade inför kvällen! Jag skrev klart min uppgift på franska om praon,
gick till tandläkaren och fick en orange-gul barn tandborste och
sen såg vi på film. Avslutade skoldagen med idrott, basket. Jag träffade faktiskt
korgen men jag har några meter kvar innan jag kan dunka !! :(

Åkte in till södertälje med J.H och köpte hårinpckning, handsprit och godis. hehe.
Mitt hår är rätt slitet så hårinpackningen var nödvändig, och handspriten var
också nödvändigt då det är asäckligt med bakterier från random människor
som man aldrig vet vad dom har stoppat sina händer :o



OCH ETT STORT TACK TILL SIMON SOM KRULLA TILL MITT HÅR SÅ DET STOG
ÅT ALLA HÅLL NÄR JAG FICK HUVUDMASSAGE! Guld värd broshan!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0