GRATTIS MORMOR

JAaa må hon leva ja må hon leva, ja må hon leva uti hundrade år.
ja visst ska hon leva ja visst ska hon leva ja visst ska hon leva uti
hundrade ååååååår!!!!
HURRA HURRA HURAAAAAAAAAAAAAAA :D


GRattis kära mormor på DIN dag.

Vaknade väldigt tidigt imorse, gick upp, såg mig själv i spegeln och vart
livrädd så gick därifrån.. haha snacka om att vara ovan.
Åkte med mormor och alva till affären och handlade, ska snart baka tårta
och någon gång snart kommer väl min morbror och hans familj, ska fira
mormor idag och sen åker vi väl hem någon gång ikväll.

Alice & Linn om ni läser det här så smsa mig, min teckning är
kanske dålig så de lär ta ett tag att svara för mig. Men smsa mig iaf!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0