Home from school

Vet inte riktigt vad jag ska göra nu,
lägga mig och ta det lugnt kanske.
Skolan var som vanligt rörig, alla låter
så förjävligt och trots att ALLA säger
"vi måste vara tysta och respektera"
så pratar alla exakt lika mycket iaf.

Det är inte ett problem för alla men för
mig är det det och det är jävligt jobbigt
när folk inte fattar det själva utan babblar
på iaf.


Har föressten snackat med några stycken om
att se paranormal acticity 3 på bio, är riktigt
taggad bara för att alla säger att den är så
läskig!! haha får se hur de blir med de ;)

Kommentarer
Postat av: ALICE

sv: men URSÄKTA att jag glömmer att vaxa armarna EN DAG, LÅT MIG VARA MÄNNISKA!!!

2011-10-24 @ 19:44:49
URL: http://aalicejunman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0