If you don't live for anything, you die for nothing

Väntar på att segaråttan (nytt kodnamn) ska bli klar
så vi kan dra ut, kommer annars bara sitta här och äta mig
fet på några ynka små godisbitar!!
Fast om man tänker efter skulle det vara ganska kul, så
kanske ska prova det? hmmmmmmmm svår fråga, svår fråga..

Sitter och petar mig i ögat så tråkigt har jag, förstår ni då eller..?
Himmel och pannkaka.. Man kanske skulle steka pannkakor hehe.

Nej nu börjar jag fan låta fet! hahahaha
SKulle se askul ut ju :D typ inte kunna ha några kläder förutom
mjukisbyxor och tshirts. FRÄSCHT, skulle typ inte ens få plats i badkaret
så skulle inte kunna tvätta mig, FRÄSCHT, sen skulle jag inte orka
städa mitt rum för det va för ansträngande så det skulle va smutsigt,
FRÄSCHT..

Nej får nog bli fet en annan dag istället.
Ska äta godis och peta mig lite mer i ögat.
hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0