jag har checkat in hos- mormor&morfar!

Sitter framför datorn bara för att kolla fb lite snabbt och uppdatera bloggen,
så snäll är jag! ;)

Nej men vi åkte ju runt 14.00 och jag sov ungefär hela vägen, dock satt min
syster och tog asfula kort på mig när jag sov men aja.. Har hämdbilder ifall
hon skulle få för sig något! Åt mat och lekte med min lillkusin, leka bilar! ;)

Ska faktiskt krypa ner i sängen nu, sov inte så mycket inatt och måste vila ut mig innan
skolveckan börjar nu efter praon och helg osv!

Godnatt sötnosar, keep reading

Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

Vad gör du när ditt chokladsug blir för stort? Besvara gärna frågan här; http://nilssonpettersson.blogg.se/2011/october/nar-chokladsuget-blir-for-stort.html



Känner du för ett bloglovinbyte dessutom, så säg bara till när du lagt till mig - så gör jag detsamma :)

2011-10-08 @ 23:36:54
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0