Kanelbullens dag, fast baniljbullar är godare!

Jag gillar inte kanelbullar mest, banilj är mycket godare!!
Så jag gjorde hälften kanel, och hälften banilj, vilket betyder att jag får
en hel halva själv medans dom andra får dela :D

LYCKLIG ♥♥

Andra dagen på praoen och hur gick det? Mina 90 av 142 sidor jag
översatt till engelska gick förlorade då ett program slutade fungera,
stängdes ner och sparade inte det jag skrivit! SKIIT ocksååååå.

Jaja, ny dag imorgon och alla är ju trevliga iaf!
Det som är huvudsaken nästan ;)

Ikväll ska jag och Jessica åka och dela ut lappar för våran klass
ska sälja glass, fråga mig inte varför. Jag bara joinar och gör som
dom säger, blir kaos annars HAHA!

Så om någon vill köpa BILLIG klass så är det bara höra av sig inom en vecka!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0